• Объявления

    • До уваги користувачів!   05.02.2017

      Перед відправкою скарги або пропозиції прочитайте правила в розділі "Книга скарг та пропозицій"
Пасажир

нахабство кондуктора

    В теме 2 сообщения

    22.02.2017 року мені довелося їхати тролейбусом № 14,( номер 172), в 13 годин 12 хвилин від зупинки "Університет еономіки і підприємництва". У тролейбус я зайшла на задні двері і залишилась стояти на задній площадці, у тролейбусі було до 10 чоловік. Через хвилину підійшла кондуктор, продала мені квиток і в хамській формі почала висувати мені притензії: виявляється я зайшла не на ті двері, мені потрібно було зайти на передні і по дорозі купити у неї квиток, а я зайшла на задні двері і кондуктору довелося йти через весь салон, щоб мене обілетити. Вона вимагала: "Не поворачивайтесь ко мне задницей"(цитата), хоча я до сьогодні думала, що можу в тролейбусі стояти як зручно. Відверто кажучи, я вперше стикнулася з подібною притензією від кондуктора, ще й у такій формі, можливо, щось змінилося в правилах перевезення пасажирів електротранспортом? У мене враження, що я прийшла, без запрошення, до неї додому, а не їду громадським транспортом, оплативши проїзд. Офіційно запитую:" Чи маю я право заходити в тролейбус на задні двері?"  І щиро вірю, що Ви донесете, хоча б, до згаданого кондуктора думку: " Якщо у тролейбусах не будуть їздити пасажири, то і вона на цій роботі не буде потрібна!" 

    1 пользователю понравился пост

    Поделиться сообщением


    Ссылка на сообщение
    Поделиться на другие сайты

    Просимо вибачення за дії кондуктора. Будемо проводити бесіду щоб гарно відносилися до пасажирів в коректній формі. Ще раз вибачте!

    Дякуємо, що Ви з нами!

    1 пользователю понравился пост

    Поделиться сообщением


    Ссылка на сообщение
    Поделиться на другие сайты
    Гость
    Эта тема закрыта для публикации ответов.