• Объявления

    • До уваги користувачів!   05.02.2017

      Перед відправкою скарги або пропозиції прочитайте правила в розділі "Книга скарг та пропозицій"
    • УВАГА!!! Вхід через "ВК"!   16.05.2017

      Шановні користувачі! Вхід на форум через соціальну мережу "ВКонтакті" заборонено! Указом Президента України №133/2017 Ви виконуєте вхід на форум сайту "ХКП ЕлектроТрансАвто" не лише через звичайну авторизацію але й через соціальні мережі. Ми дотримуємося законів України, та вимушені заборонити вхід на форум через соц. мережу vk.com

Вся активность

Лента обновляется автоматически   

  1. Ещё раньше
  2. А якщо людина все життя прожила в іншому місті (в тій же Росії) і (можливо) приїхала сюди та погано розуміє українську мову? Що тоді? Наказувати? Пане Михайло ви, що в нас же не диктатура. Не можемо заборонити людині розмовляти російською мовою. Окрім того вона чітко виконувала свої посадові обов'язки, пасажирів обілечувала, була ввічливою. На майбутнє! Без електронної адреси повідомлення не розглядаються!
  3. Хмельницький - місто в Україні, тому оголошення кондукторів і їхнє звертання до пасажирів мають промовлятися українською мовою. Перехід на російську чи іншу припустимий у випадку відповіді на запитання пасажира, котрий звернувся тією чи іншою мовою - і то за умови, що він не розуміє української. Конкретний випадок: 29 червня, ранішня зміна, тролейбус № 170 на маршруті № 7. Від кондукторки жодного слова українською. На запитання, чи ми, бува, не по Твері їдемо, відмовчалася. Не облаяла - і то добре.
  4. Вибачте за доставлені незручності. з метою недопощення подібної ситуації в подальшому з усіма водіями, що працюють на маршруті 50 буде проведена профілактична бесіда
  5. [email protected] 14.06 чекала на зупинці Філармонія ( в сторону центра) 50 маршруту майже годину від 18.05 до 18.55 , хоча в графіку мають їздити через 15-20 хв. І це вже не вперше. Година пік, всі повертаються з роботи. Чому постійно маршрут 50 не дотримується графіку руку? 19.06.2017 18:37 знову маршрутки немає. Чекаю від 18:05. Чому знову немає?
  6. Шановний пане Руслане! Нам дуже прикро, що з Вами стався такий випадок і ми вибачаємося. Що стосується дій кондуктора - то вже з 20 червня з початку нового робочого тижня будемо розбиратися з даним інцидентом. Проведемо профілактичну бесіду аби даних ситуацій в майбутньому не виникало. Всі кондуктора пройшли відповідний інструктаж це дійсно правда і всі знають як треба діяти і, що робити коли пасажир сплатив за проїзд з допомогою коду. На майбутнє вказуйте свою електронну адресу. Якщо будуть виникати ще подібного роду ситуації то напишіть мені особисто повідомлення на електронну адресу: [email protected]
  7. Розберемося! Дякуємо за Ваше повідомлення!
  8. Не було останнього тролейбуса за маршрутом 10 який мав їхати на Озерну ; довелося йти пішки. 17.06.2017 [email protected]
  9. 15 червня, 22:15-22:30, тролейбус 11а (номер на борту 022), зайшла група студентів, підійшла кондуктор для оплати проїзду. Один з студентів виймає смартфон і хоче оплатити проїзд QR-кодом. Кондуктор каже: "Не робіть цього, воно не працює!". Але студент впевнено направляє смартфон на код, робить оплату і показує кондуктору повідомлення про оплату проїзду. Кондуктор каже, що більше цього не робіть, воно не працює і взагалі гроші тепер пішли на ПриватБанк і управління нічого з цього не отримає. "Але ж по телебаченню був сюжет і Ваш директор виступав, що все працює і всі кондуктори проінструктовані про роботу цього сервісу". На що кондуктор негативно про все це висловилася. Виникає два питання: 1. Чому кондуктор не дозволяє робити безготівкову оплату? Адже ж це зручно і швидко, витратив хлопець може секунд 15-20 і гроші пішли на рахунок тролейбусного управління. Чому в інших містах це працює (в нас теж працює), але кондуктори дозволяють собі негативні висловлювання і не дають нам йти у цивілізоване суспільство. А якже шлях у Європу? 2. Чому в тролейбусах мало цих стікерів? І чи можливо зробити ці коди на більшому форматі? Занадто малі ті стікера, хоча б формату А4 щоб не вглядатися де в тролейбусі вони є.
  10. До розгляду не прийнято! Не вказано адресу електронної пошти!
  11. Сьогодні чекала на зупинці Філармонія ( в сторону центра) 50 маршруту майже годину від 18.05 до 18.55 , хоча в графіку мають їздити через 15-20 хв. І це вже не вперше. Година пік, всі повертаються з роботи. Чому постійно маршрут 50 не дотримується графіку руку? Чому сьогодні не було?
  12. Дякую за сигнал. З водієм буде проведена профілактиЧна бесіда з метою недопущення подібної ситуації в майбутньому. Ситуація прийнята до розгляду. Ваш ХКП" ЕлектроТрансАвто"
  13. 31.05.2017 Я їхав на тролейбусі 270 (останній 2А). Водій різко розганявся та тормозив, крім того на зупинках ставав де попало, на зупинці "АЗС 2" сиділа жіночка та не побачила як підїхав тролейбус, вона підбігла до тролейбуса і пр'ям перед нею водій закрив двері та поїхав. Швидкість тролейбуса мабуть доходила до 50-60 км/год. Коли тролейбус почав рух я чуть не впав. Все це відбувалося у період часу (22:00-22:12). [email protected]
  14. Репост. Тему закривай! ))
  15. Тролейбуси, які їздитимуть без ріг, мали придбати ще навесні. Проте тендер на закупівлю відмінили. У міській раді кажуть, торги скасували, аби уникнути проблем. Оскільки одна з фірм подала скаргу в Антимонопольний комітет. Коли з'являться нові тролейбуси на вулицях Хмельницького? Цього року міська рада запланувала оновити автопарк комунального підприємства "ЕлектроТрансАвто" новими тролейбусами, які можуть їздити без ріг до 15 кілометрів. На закупівлю транспорту з автономним ходом з бюджету вже виділили майже 35 мільйонів гривень. Тендер могли відмінити навмисно 31 березня оголосили тендер, на який свої пропозиції надали 4 підприємства. Серед них "Богдан Моторс", "Торговий Дім "Літан", "МАЗтранссервіс" та "Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг". Пропозицію останнього тендерний комітет відхилив. Мовляв, мають сумніви, що підприємство надало достовірну інформацію щодо того, що мають досвід виконання подібних робіт. В свою чергу фірма подала скаргу в Антимонопольний комітет, адже переконують, що їхні довідки тотожні з довідками, які подавали інші підприємства. Тим часом, тендерний комітет вирішив відмінити торги. Мотивували таке рішення тим, що нібито після уточнення бюджету на 2 півріччя купуватимуть звичайні "рогаті". А от потреби закупити тролейбуси з автономним ходом вже нема. У Антимонопольному комітеті пояснюють, торги могли відмінити навмисно. - Може бути така ситуація, що замовник побачив, що результати можуть бути не на його користь. Ще й якщо скарга на них була. Тоді вони можуть скасувати торги і придумати на це будь-яку причину. Згідно законодавства вони мають на це право, - розповідає vsim.ua голова Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Віталій Олуйко. Від покупки не відмовляються У міській раді кажуть, тролейбуси з автономним ходом таки будуть. Однак придбають їх із затримкою. Мер Олександр Симчишин вважає, що тендерний комітет діяв на випередження, а торги скасували, аби уникнути можливих технічних проблем. - Я би сказав, що було призупинення тендерної закупівлі. Кошти залишаються. Цілком можливо, що в липні ми додамо ще трохи коштів на придбання тролейбусів на автономному ходу, аби їх купити не 4, а більше. Якщо все буде добре, то тролейбуси на автономному ходу ми обов'язково купимо, - каже Олександр Симчишин. За його словами, цілком можливо, що цього року оновлять автопарк і звичайними "рогатими". Проте скільки їх куплять і коли, поки не говорять.
  16. Причин може бути декілька: поломка тролейбуса, затори на дорогах, аварія тощо. Обовязково вияснимо чому не було дотримано графік руху, Проведемо бесіду з водіями щоб такого більше не повторилось. Дякуємо шо ви з нами:))
  17. Сьогодні на зупинці ЦУМ я очікував на тролейбус маршруту №2а. За даними на розкладі він мав прибути о 14:37. Я очікував 15 хвилин і тролейбус так і не з'явився. У мене буде тільки одне прохання: причина цього недотримання. Заздалегідь дякую. [email protected]
  18. На виконання договору надання послуг з комплексного обстеження пасажиропотоків на маршрутах міського пасажирського транспорту загального користування в м. Хмельницькому від 20.04.2017 року № 77-05-17, з метою вивчення попиту та визначення рівня забезпечення потреб населення послугами громадського транспорту, у період з 18 по 25 травня 2017 року обліковцями з числа працівників та підготовлених студентів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету буде проводитись обстеження пасажиропотоків на маршрутній мережі міста.
  19. Казку про 3.70 кондуктори вже не розповідають, відносяться більш-менш лояльно. Вчора 16.05.2017р. о 17:40 бортовий номер 14, кондуктор навіть досить чемно розказувала мені як заплатити, що сканувати і підтверджувати, але на тролейбусі наклейка FreeWiFi є, а точка доступу не працює, чому? Для мене це не проблема, я просто хотів спробувати і відключив мобільний інтернет намагаючись скористатись WiFi, незручно було перед кондуктором, яка чекала поки пройде оплата і не йшла обілечувати пасажирів в інший кінець. Пишу в цій темі, бо логічно і правильно використовувати FreeWiFi для електронного квитка, раніше WiFi працював, а зараз ні!
  20. Дякую за інформацію. Ситуація буде розглянута та проведено бесіди з водіями про недотримання графіку руху. ЗГІДНО правил подачі скарги або пропозиції Адміністратор (адміністрація) надає відповідь до вашої теми (повідомлення) та закриває його після повного та детального розгляду.
  21. 1.Маршрут 1 курсує таким чином згідно графіка 2. Згідно затвердженого графіка маршрут 2а, 3 в вихідні дні не працюють. Для того шоб дібратись на робочі місця є інші маршрути
  22. І знову, шановна адміністрація, добрий день! (якщо він для вас особисто добрий)... Щоб описати коротко вранішню ситуацію по Вашій роботі (а точніше бездіяльності) варто згадати відоме та влучне українське прислів'я: "Говорили-балакали, сіли та й заплакали". ПОЯСНІТЬ, будь ласка, з якого дива маршрут №1 почав курсувати тільки після 8.00, а в №2А взагалі сьогодні, виявляється, вихідний??? Підприємство "ЕлектроТрансАвто" взагалі чуло про такі поняття як "державне свято" та "відпрацювання державних свят"? В Ваших "корисних" графіках вказано, що маршрут №1 у ВИХІДНІ працює після 8.00 приблизно, а №2А - не працює. АЛЕ СЬОГОДНІ 13.05.2017, субота - офіційний РОБОЧИЙ день у всіх, та в першу чергу, у державних підприємств! Можливо Ви живете та працюте у іншій країні, у іншому вимірі чи на іншій планеті? Чому я та інші ваші пасажири, які, до того ж придбали проїзні квитки та, таким чином, авансували плату за проїзд, змушені запізнюватись на роботу чи діставатись іншим способом? Дайте чітке пояснення ситуації та взагалі реагуйте, будь ласка, на форум, який ви з певною метою створили.
  23. Перепрошую, згідно правил я мушу вказати свою електронну пошту - [email protected]
  24. Доброго дня, шановна адміністрація! Почитав попередні скарги Ваших пасажирів стосовно недотримання графіку руху тролейбусами, зокрема маршрутом №1 (ще й №2А сюди можна віднести) - можу підтвердити, що один з 2-х тролейбусів, що курсують на маршруті, систематично порушує графік, прибуваючи на зупинки на 5 хв раніше, ніж це вказано у "славнозвісних" розкладах на зупинках, які обійшлися місту, якщо не помиляюсь, близько 197 000,00 грн. Цікаво, що у той же час інший тролейбус, яким зазвичай керує жінка, приходить вчасно, можна хоч годинник звіряти. Спостерігаю за обіцяними Вами змінами - їх як не було, так і немає! Повний ігнор ситуації як з боку керівників маршрутів, так, відповідно, і з боку пана Паламарчука, який, напевно, забув як воно "їздити екологічно чистим транспортом". Таке враження, що у водіїв зовсім інші графіки, тому що не можуть же у різних водіїв на різних тролейбусах на одному маршруті однаково "поспішати" годинники на 4-5 хв. Тому видно лише одне - розклади на зупинках - просто фікція, а отже, дуже це все походить на звичайнісіньке "відмивання" державних коштів. Про часті випадки відсутності тролейбусів на маршрутах я взагалі мовчу - це жах, жителі нашого міста щодня запізнюються на роботу через постійні перебої в роботі комунального підприємства. Замість того, щоб чітко розібратися у такій простій ситуації та не плювати у хмельничан, Ви придумуєте якісь електронні білети, чим, на мою думку, тільки ускладнюєте всім життя, в першу чергу, Вашим же підлеглим. Не тим займаєтесь наразі. Адже, наскільки мені відомо, скарги поступають до "ЕлектроТрансАвтоу" з різних джерел - люди й телефонують, й пишуть листи та постять на даному форумі. Але реакції нуль цілих нуль десятих - лише порожні обіцянки. Не допомагають навіть скарги інвалідів... І ще одне: з власного досвіду знаю, якщо не можеш нічого змінити чи не вистачає досвіду якісно контролювати персонал та налагоджувати роботу - краще звільнити місце іншому, у кого є до цього хист та бажання якісних змін, а не утримуватись усіма силами у "теплому" кріслі. P.S. Прошу адміністратора форуму не закривати дану тему та дати можливість в одній темі висловлюватись різним користувачам форуму, щоб не допустити розмноження безлічі однотипних гілок. Дякую.
  25. У хмельницькому громадському транспорті продаватимуть квитки по-новому Вступив у дію закон про впровадження автоматизованих систем оплати проїзду в міському громадському транспорті - електронний квиток. Цей закон був прийнятий в січні цього року, а набрав чинності з 7 травня. Відтепер у громадському транспорті має з’явитися електронний квиток - проїзний документ установленої форми, що після реєстрації в автоматизованій системі обліку оплати проїзду надає право пасажирові на проїзд. У Хмельницькому до нововведень підготувалися заздалегідь. Наприкінці минулого року закупили 85 валідаторів для комунального транспорту, на які витратили більше мільйона гривень. Утім, до кінця травня навряд чи «ЕлектроТрансАвто» перейде на електронні квитки. «Потрібно, що виконавчий комітет Хмельницької міської ради затвердив відповідне положення, - каже директор Хмельницького комунального підприємства «ЕлектроТрансАвто» Віктор Паламарчук. – Як тільки таке рішення приймуть на виконкомі, то ми одразу запустимо систему в дію. Хоча зазначу, що вже з цього тижня починаємо тестування системи». Що ж зміниться, коли кондуктори отримають валідатори? «Кожен пасажир отримувати квиток, на якому буде вказана дата та час продажу, - пояснює Віктор Анатолійович. – Пільговики також отримуватимуть пільговий квиток, пред’явивши своє посвідчення. Можливо, видаватимемо квитки й тим, хто має проїзні. Хочемо внести у положення й такий пункт, що кондуктор матиме право видавати звичайний квиток, якщо валідатор зламається». Положення про впровадження електронних квитків у Хмельницькому ще не оприлюднили на сайті міської ради. Коли ж воно з’явиться, то виконавчий комітет має його розглянути та затвердити не раніше, ніж через 20 днів. І лише тоді валідатори офіційно запрацюють. Поки що лише на комунальному транспорті.
  26. Те що впровадили електронний квиток через Приват24 досить непогано, але чому всі кондуктори розказують одну і ту ж саму казку про комісію банку і 3.70? Я розумію, що кондукторам "цікавіше брати гроші в руки", але якщо вже витратили чималі гроші на впровадження досить непоганої системи, треба було ретельніше проводити інструктаж з кондукторами, щоб вони не казали кожному бажаючому заплатити "А ви знаєте скільки це вам обійдеться.... 3.70 .... банк додатково бере комісію... не вірите - спробуйте". Я навмисно не вказую номери тролейбусів, бо в кожному кажуть те ж саме, очевидна змова кондукторів.
  1. Загрузить ещё активность