• Объявления

    • До уваги користувачів!   05.02.2017

      Перед відправкою скарги або пропозиції прочитайте правила в розділі "Книга скарг та пропозицій"
    • УВАГА!!! Вхід через "ВК"!   16.05.2017

      Шановні користувачі! Вхід на форум через соціальну мережу "ВКонтакті" заборонено! Указом Президента України №133/2017 Ви виконуєте вхід на форум сайту "ХКП ЕлектроТрансАвто" не лише через звичайну авторизацію але й через соціальні мережі. Ми дотримуємося законів України, та вимушені заборонити вхід на форум через соц. мережу vk.com

Андрій Антонович

Пользователи
  • Публикаций

    2
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Neutral

Информация о Андрій Антонович

  • Звание
    Новичок
  • День рождения
  1. Казку про 3.70 кондуктори вже не розповідають, відносяться більш-менш лояльно. Вчора 16.05.2017р. о 17:40 бортовий номер 14, кондуктор навіть досить чемно розказувала мені як заплатити, що сканувати і підтверджувати, але на тролейбусі наклейка FreeWiFi є, а точка доступу не працює, чому? Для мене це не проблема, я просто хотів спробувати і відключив мобільний інтернет намагаючись скористатись WiFi, незручно було перед кондуктором, яка чекала поки пройде оплата і не йшла обілечувати пасажирів в інший кінець. Пишу в цій темі, бо логічно і правильно використовувати FreeWiFi для електронного квитка, раніше WiFi працював, а зараз ні!
  2. Те що впровадили електронний квиток через Приват24 досить непогано, але чому всі кондуктори розказують одну і ту ж саму казку про комісію банку і 3.70? Я розумію, що кондукторам "цікавіше брати гроші в руки", але якщо вже витратили чималі гроші на впровадження досить непоганої системи, треба було ретельніше проводити інструктаж з кондукторами, щоб вони не казали кожному бажаючому заплатити "А ви знаєте скільки це вам обійдеться.... 3.70 .... банк додатково бере комісію... не вірите - спробуйте". Я навмисно не вказую номери тролейбусів, бо в кожному кажуть те ж саме, очевидна змова кондукторів.